נתניהו יוצא לנבצרות? קרעי: "לא נקבל את זה"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on נתניהו יוצא לנבצרות? קרעי: "לא נקבל את זה"

    שר התקשורת שלמה קרעי מתייחס לאפשרות של הוצאת ראש הממשלה לנבצרות, בריאיון למהדורה המרכזית: "זה יוציא מיליונים לרחובות. אם הם חושבים שהם יוציאו את ראש הממשלה לנבצרות והוא ילך הביתה זה חלום באספמיא. בית המשפט לא מעל החוק"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת שלמה קרעי אומר הערב (שלישי) לאבי מימרן במהדורה המרכזית, כי אם היועצת המשפטית לממשלה תוציא את ראש הממשלה לנבצרות באישור בית המשפט, הם לא יקבלו זאת. לדבריו "בית המשפט לאינו מעל החוק. לא נוכל לאפשר את זה".

    בפתח השיחה הוא התייחס לדיון בבית המשפט בעילת הסבירות: "זה בדיוק ההפך מדמוקרטיה. כל המהפכה של ברק התחילה מחוק יסוד כבוד האדם כששיקרו לחכים שזה לא יתן לבג"ץ לפסול חוקים. אנחנו עוד דנים אם בית המשפט יכול לפסול חוקים רגילים והוא כבר בא והופך את עצמו למועצת על שקובעת גם על חוקי יסוד".

    עוד אמר קרעי כי "כל זה הכנה לדבר הכי מסוכן שהם הולכים לדון בו – חוק הנבצרות ולאפשר ליועמ"שית להוציא את ראש הממשלה לנבצרות בגלל החלטה לא סבירה בעיניה. זה הופך אותנו למונרכיה משפטית".

    הוא הוסיף: "השאלה היא האם לאזרחי ישראל יש זכות לבחור מי ינהיג אותם? זה יוציא מיליונים לרחובות. אם הם חושבים שהם יוציאו את ראש הממשלה לנבצרות והוא ילך הביתה זה חלום באספמיא. בית המשפט לא מעל החוק. לא נוכל לאפשר את זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השר ד"ר שלמה קרעי. "אלוף" אין מילה אחרת…